Csúcstechnológia

A blog azokkal a különleges technológiákkal, érdekességekkel foglalkozik, amelyek a tudomány mai állása szerint a technológia élvonalába tartoznak. Csúcstechnológiának nevezzük azokat a technikai újításokat, találmányokat, melyek messze meghaladják a saját korukat. Jó szórakozást!

Etarget3

FRISS BLOGOK

Etarget2

NAPTÁR

november 2018
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
Google Pagerank mérés, keresooptimalizálás

statcounter

Etarget

linkcsere

Vetítős Mercedeseké a jövő

neney 2018.11.02. 19:35

A Mercedes következő autóit már a Digital Light nevű, szimbólumokat is vetíteni képes fényszóróival szerelik majd. Zebrát, stop táblát, vagy szinte bármit rajzolhat az útra.

MERCEDES-BENZ

Nem csak látványukban lesznek villantósak a következő Mercedesek, a vetítés igazi mestereiként számíthatunk rájuk. Legalábbis legutóbbi fejlesztésük bemutatása után erre számíthatunk, a Digital Light technológiához hasonlót eddig senki sem mutatott, legalábbis szériaautóban. A LED technológiát gondolták tovább, az eredmény hasonló ahhoz, amit az F015 tanulmányautónál már vizuálisan mutogattak. Az autó maga elé vetíthetne például zebrát az úton éppen átsétálni készülő gyalogosoknak, vagy stop táblát a többi közlekedő számára, jeges útfelületre felhívó jelet, de lényegében bármit.

LED technológiát használ, összesen 8192 diódával világít, a navigáció következő lépése a sofőrnek, a figyelmeztető jelzések pedig a többi közlekedőnek segíthetnek. Hekkerek majd gondolkozhatnak azon, miként lehet saját piktogramokat kirajzoltatni

LED technológiát használ, összesen 8192 diódával világít, a navigáció következő lépése a sofőrnek, a figyelmeztető jelzések pedig a többi közlekedőnek segíthetnek. Hekkerek majd gondolkozhatnak azon, miként lehet saját piktogramokat kirajzoltatni.

Mindkét első fényszóró egyenként négy apró LED panelt használ, a panelek pedig egyenként 1024 diódát. Ez összesen 8192 LED-et jelent, ezek fénye rengeteg lencsén és prizmán keresztül végül eljut az útburkolatra, ahová – a Mercedes szerint – tűéles képet vetít. Ugyanakkor a radar, illetve egyéb érzékelőkkel összedolgozva a szembejövő autók kitakarására is képes a rendszer, így nincs vakításveszély.

MERCEDES-BENZ

MERCEDES-BENZ

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csucstechnologia.blog.hu/api/trackback/id/tr1414340541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.