Csúcstechnológia

A blog azokkal a különleges technológiákkal, érdekességekkel foglalkozik, amelyek a tudomány mai állása szerint a technológia élvonalába tartoznak. Csúcstechnológiának nevezzük azokat a technikai újításokat, találmányokat, melyek messze meghaladják a saját korukat. Jó szórakozást!

Etarget3

FRISS BLOGOK

Etarget2

NAPTÁR

december 2018
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
Google Pagerank mérés, keresooptimalizálás

statcounter

Etarget

linkcsere

Az okostévék egyszerűbb kezelésére vágynak az emberek

neney 2012.09.13. 02:23

A PricewaterhouseCoopers (PwC) tanulmányából kiderült, hogy a felhasználók nem csupán vonzó tartalmakra vágynak az okostelevíziók esetében.

Az okostévék folyamatosan terjednek és alapjaiban változtatják meg a médiafogyasztást. A PwC anyaga szerint már a német internetezők egynegyede rendelkezik integrált online elérést kínáló televízióval és 37 százalékuk tervezi a közeljövőben egy ilyen készülék megvásárlását. A válaszolók többsége már kipróbálta az internetes funkciókat, azonban hetente több alkalommal csak 28 százalékuk szörföl a világhálón a tévéje előtt ülve. "Az, hogy mennyire intenzíven használják ki az emberek az okostelevíziókban rejlő lehetőségeket, alapvetően attól függ, hogy mennyire lehet egyszerűen kezelni a készüléket. Tízből hat fogyasztó nem használja az online funkciókat, mert álláspontjuk szerint ezt könnyebben megtehetik a táblagépükről vagy a laptopjukról" - összegezte a tapasztalatokat Werner Ballhaus, a PwC technológiai, média- és távközlési részlegének vezetője.

Az okostévé-tulajdonosok 40 százaléka havonta többször vagy még gyakrabban látogat meg online médiatékákat és videoklip-oldalakat. Ugyanakkor a játékok használata, a közösségi portálok látogatása és az internetes vásárlások kevésbé népszerűek. A megkérdezettek 60 százaléka még nem élt ezekkel a lehetőségekkel az okostelevíziója előtt ülve. Eckhard Späth, a PwC médiaipari szakértője szerint a kiegészítő funkcióknak és ajánlatoknak a felhasználói igényeket kell lefedniük. Különösen a videókat kínáló szolgáltatóknak - ide értve a hagyományos televíziócsatornákat is - tesznek lehetővé új reklám- és tartalomterjesztési lehetőséget az okos modellek. 

Fontos kiemelni, hogy a fogyasztók készek fizetni a tartalmakért; tízből három készüléktulajdonos használ fizetős Video-on-Demand platformokat és közel 20 százalékuk fizet rendszeresen különböző felvételekért. S ez a tendencia javulni fog, hiszen a fiatalok inkább fizetnek a vonzó tartalmakért, mint az idősebbek. A digitális tartalmak értékesítéséből és kölcsönzéséből származó bevétel folyamatosan nőhet és a piac forgalma elérheti az 511 millió eurót. Az összeg 35 százaléka vezethető majd vissza az okostévékre. Ballhaus leszögezte: ha a kezeléssel és a szabványosítással kapcsolatos technikai akadályok középtávon elhárulnak, akkor egyre többen fogják kihasználni az okostelevíziójukban rejlő lehetőségeket és ez növeli majd a tartalomszolgáltatók bevételeit.

Az emberek egyébként nem nagyon használják a készülékek extra funkcióit, ezért korábban a gyártók kampányt indítottak , hogy felhívják a figyelmet a kategóriába tartozó eszközök előnyeire és funkcióira. A felhívás részét képezi a tanácsadás és a kereskedők bevonása a programba.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csucstechnologia.blog.hu/api/trackback/id/tr725654651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.